top of page
  • Hvordan kan jeg bli medlem og få adgang til Sulagym?
    Vi har valgt å gjøre alt så enkelt som mulig. Vi har ikke betjening og du slipper å avtale møte for å ordne registering, betaling og adgang. Du ordner alt på mobil hvor du får privat dør-kode eller app adgang til Sulagym døren. Med dør-app bruker du din mobil (app) til låse opp døren på vei inn og ut av gymmet. Husk å bruke dør-appen også på vei ut slik at vi får registrert din besøkshistorikk. Vi fjernregistrerer alt for deg digitalt. Om du ønsker å prøve ut gymmet vårt kan du kjøpe billig drop-in timer, uke(r), eller måned. Din dør-kode eller app-adgang er begrenset til betalt periode forskudd. Din kode eller app (bruker) vil etter ikke lenger virke på dørlåsen etter betalt periode. Om du fornyer betaling re-aktiverer vi utvidet adgang på samme app-bruker du har registrert fra tidligere betalingsperiode. Du finner priser, vilkår og prosedyrer for medlemskap på nettsiden. Les nedenfor hvordan du går frem for å bli medlem. Du får billige medlemskap på Sulagym. For å bli medlem trykker du på den røde knappen "BLI MEDLEM" på nettsiden for hvordan du går fram. På "BLI MEDLEM" siden får du en trinnvis intruks for hvordan du går frem for å registrere medlemskap via nettsiden. Du kan også skrolle ned på hovedsiden (sulagym.no) og studere illustrert og omtalt fremgangsmåte under Sulagym adgang. Det står at du først (1) må bli nettstedsmedlem for å (2) handle adgang drop-in eller medlemskap. Når du har sendt inn registreringsskjema godkjenner vi hver bestilling om nettsidemedlemskap manuelt for å unngå uvedkommende (roboter). Etter kort tid får du nødvendig godkjenning som gir deg tilgang til medlemssider hvor du handler adgang selv, som gjør at vi får ordrebekreftelse. Hva gjelder Vippps har vi gått helt over til vipps-på-nett kundesalg. Vi har gjort det minst like enkelt å handle med Vipps i nettsidebutikken. Fordelen med å handle Vipps på nett uten Vipps nummer er ganske enkelt at vi får ordrebekreftelse/varsel umiddelbart med innsending. For betalinger med Vipps nummer får vi ikke noe varsel (Vipps bedrift), noe som også er tilfelle for innskudd i nettbank. Du må selv passe på månedlige betalinger om du handler med Vipps for å beholde pris/adgang. Vi sender fortsatt ut Vipps forespørsler for fast månedlig betalingsdato for Vipps abonnement. Om du foretrekker å betale med nettbank som innbetaling faktura ordner vi det ved at du klikker på hvit knapp på nettsiden som heter "MEDLEMSFORESPØRSEL". Du klikker samme knapp om du har øvrige medlemsforespørsler. Om du velger faktura noterer du fakturamottaker (deg/annen), fakturaadresse (mail/papirform) og bankkontonummer. Om du velger innbetaling i nettbank noter gjerne hvilket bankkontonummer du benytter. Du finner vår bankkonto for innbetaling på nettsiden under "OM OSS" eller "KONTAKT OSS". Ved betaling av innskudd og/eller faktura kan du merke betaling med fornavn, etternavn, medlemskap (fullt pass/halvt pass+periode). Hvis du vil kan du velge utsatt startdato (inntil 3 mnd. etter betaling) for medlemskap uansett betalingsform. Send oss SMS når du har betalt så får du adgang. Dersom du velger Visa trekk som engangskjøp eller faste trekk / abonnement gjør du dette på dine egne nettside medlemsider. Vi anbefaler kunder å bruke Visa trekk som er sikker betalingsform, noe som gjør at vi slipper administrering, noe som derfor gir deg vår beste rabatt og alt går av seg selv. Vi mottar varsel samtidig som du mottar automatisk ordrebekreftelse fra nettløsningen vår. Du kan be om å få tilsendt kjøpskvittering om du trenger dette. Som Visa bankkort kunde kan du også oppdatere og endre bankkort opplysninger på dine personlige medlemssider på nettsidene til Sulagym. Det er helt gratis og uforpliktende å få bli nettsidemedlem. Du kan først melde deg inn på nettsiden for å først studere løsningen og ulike pristilbud. På nettide medlemssidene får du full oversikt over kjøp, bestillinger, betalinger og evt. bookinger du har gjort. Du kan oppdatere kort og abonnementsavtale, men må da hver gang bestille nytt medlemsskap. Ikke nøl med å sende mail om du har spørsmål, eller om du ganske enkelt foretrekker å møte oss fysisk for en gjennomgang, støtte, råd eller hjelp. Send gjerne SMS om du har sendt mail for raskere svar.
  • Hva er åpningstiden og adressen til Sulagym og når er det minst kunder?
    Åpningstiden er kl 05 - 22 alle dager året rundt, foruten skjeldne unntak. Adressen er Erikmarka 3 i 2. etg. inngang nord-vest (merket "kontor") på Aannø bygget i 6030 Langevåg, i Sula kommune, utenfor Ålesund. Du kan se skiltet Aannø og Sulagym fra hovedvei. Vi har generelt liten trafikk og ingen kø eller ansamlinger i gymmet, så det skal ikke være noe problem med ventetid, tilgang eller folketetthet. Det er spesielt lite folk mellom kl 08-11 og 14-17 og fra kl 2045, men dette kan fort endre seg.
  • Kan jeg få et møte og/eller en omvisning med personalet til Sulagym ?
    Ja det kan du absolutt som vi ønsker du skal gjøre. Dette er helt kostnadsfritt. Vi ønsker helst at du booker avsatt tid i bookingkalenderen under omvisning på nettsiden. Du kan selvsagt få et møte utenom avsatt tid 1-2 uker frem i tid. Om du ikke finner passende tidspunkt i kalenderen kan du sende oss en mail.
  • Hvordan bruker jeg dør-appen ved første og senere besøk når jeg kommer alene eller sammen med noen ?
    Dette svaret gjelder generell bruk og bruksvilkår av adgangs-appen. Om du har tekniske vansker med app-adgang så finner du et eget FAQ emne om det. Du får adgang til Sulagym døren ved å godta invitasjonslenke i Danalock mailen du har fått tilsendt på mail til din epostklient/adresse, noe som ligger i innboksen eller i andre mapper som spam eller søppelpostkassen. Om du får problemer med app adgang kan du se eget FAQ spørsmål/svar tema for hjelp og støtte med appen. Når du har lagret personlig app bruker (epostadresse og selvvalgt passord) og lastet ned appen via lenke i mailen skal det holde. Første gang du står nært Sulagym døren så finner din Danaock mobil-app automatisk dørlåsen og foretar paringen/koblingen selv. Du må åpne appen med bluetooth aktivert på din mobil fysisk nært døren (i samme etasje er nok). Du vil se at appen blir aktivert ved at det kommer opp et grønt og et rødt ikon for dårlås (Sulagym dør-lås). Når du trykker på det grønne åpne - ikonet så vil fysisk Sulagym dørlås åpne seg automatisk. Etter du åpner og går inn døren vil døren automatisk låses av seg selv (23 sek etter opplåsing). Om døren låses før du går inn låser du bare opp igjen på nytt. Det er viktig at du alltid bruker appen og bare åpne-funksjon. Du skal ikke vri nøkkel på innsiden inn eller ut. Vi ønsker at du alltid bruker appen for å låse opp på vei inn og ut. Dette for å motvirke slitasje på elektronisk Danalock lås-enhet som er viktig for alles kundenes sikkerhet og service da medlemsbrukerne er lagret i lås-enheten. For senere adgang benytter du ganske enkelt mobil-appen på nytt nært døren. Paringen mellom telefon og dørlås er bare første gang og helt automatisert. Noen ganger må du trykke "refresh" eller "oppdater nøkler". Kommer du sammen med en venn må dere alltid bruke deres egen personlige app for adgang. Dette er viktig selv om det kan virke upraktisk fordi du venter (23 sek.) før døren låses etter at din venn har gått inn før deg. Det er likevel et kort tidsrom da vi alltid får fri adgang med selvbetjening og vi slipper å vente på kundebetjening og registrering uten skranke eller personale. Hver gang dere bruker individuell app adgang får vi registrert adgangshistorikk. Denne adgangshistorikken er ment for alles sikkerhet om det skulle oppstå tyveri eller brann eller smitteutbrudd eller alvorlige skader og mislighold på bygg, inventar, utstyr og regler eller personkrenkelser/fornærmelser/skader/uhell. Om du trener fast med samme partner kan dere alternativt avtale at den første som går inn trykker på sin app lås-funksjon, etter personen har kommet inn døren. Den som står igjen ute slipper da å vente på auto-lås (23.sek). Lykke til !
  • Kan jeg ta med egne gjester som er interessert for å gi de en omvisning ?
    Nei, det er dessverre ikke tillatt å ta med egne gjester uten at de selv har registrert prøvedag eller medlemsadgang i gymmet. Vi kan derimot delta på en gratis gruppeomvisning om det er ønskelig, hvor det er nok at du og din gjest møter opp for en befaring med gjennomgang av tilbud, vilkår og priser. Send oss en kort mail forespørsel eller book et møte helt gratis på nettsiden. Dersom din gjest trenger ledsager for støtte kan det bli aktuelt å gi din gjest tilgang til å følge deg på en prøvedag (med eller uten vår hjelp/deltakelse).
  • Kan barn eller ungdom under 18 år bli medlem om de får voksentilsyn ?
    Gymmet har dessverre 18 års grense. Det er ikke adgang for barn og ungdom under 18 år. Det vil si at barn og ungdom kan derfor ikke kan trene eller oppholde seg i lokaler til Sulagym. Det er ikke mulig å gjøre individuelle unntak eller særavtaler. Om kunder likevel tar med seg barn og ungdom i lokaler uten det er gjort avtale om dette kan det medføre oppsigelse/anmeldelse uten erstatning, som beskrevet i medlemsbetingelsene. Bakgrunn er at vi ikke har ansatte tilstede som kan gå utover sikkerhet, orden og trygghet. Ordningen er tillitsbasert & evalueres fortløpende. Vi gjennomfører innimellom kontroll.
  • Har dere problem med kø og trafikk og ansamlinger og få som rydder etter seg ?
    Vi har ikke kjennskap til at det har vært kø og stor trafikk i gymmet. Vi tror vi har bedre kundespredning og mindre problem med kø og trafikk i gymmet enn andre gym. Vi tror det til dels skyldes at mange kjøper dagspass og trener på dagtid når andre er på jobb. Om vi skulle få tilsvarende problem i vårt gym vil vi prøve å gjøre tiltak for å motvirke dette, noe vi alt gjør med vår policy og regel om at det ikke er tillatt å oppholde seg unødig i lokalet utenom trening. Vi tror ikke vi har store problem foreløpig med at noen kunder ikke rydder etter seg, selv om vi ved stenging kan se at det heller ikke kan unngås i vårt gym. Vi vil derfor minne om at dette er en medlemsbetingelse hvor alvorlige eller gjentatte regelbrudd vil være likestilt med mislighold, som kan medføre utestengelse fra vårt gym. Vi opplever foreløpig det ikke er noe stort problem, men vi ønsker å være litt strenge på akkurat dette da vi vet at det skaper stor misnye og mistrivsel på andre gym. Vi har derfor hengt opp plakater i gymmet. Du har på vårt gym lov til å minne andre om å rydde etter seg, noe som kan være lett for oss alle å glemme. Du kan da enkelt og greit vise til veggplakater.
  • Har dere toaletter og garderober og dusjer på Sulagym ?
    Ja vi har i alt fire (4) atskilte toaletter for kvinner og menn som du finner i vårt frivektsrom. Vi har et eget rom for dusjer, men dette har vi valgt å stenge av da kunder melder om manglende behov etter at vi stengte dusjgarderoben under covid-19 nedstengningen. De fleste foretrekker å dusje hjemme akkurat som garderobeskapene vi valgte å flytte ut fordi de fleste kommer i joggedressen og har alt de trenger med mobilen og inneskoene i hånden. Dersom flere kunder ønsker at vi åpner vår låsbare dusjgarderobe ønsker vi å få beskjed om det så vi kan vurdere å åpne dusjgarderoben med tilgang for enkelte eller alle kunder.
  • Hva betyr full bindingstid på engangskjøp og ingen bindingstid på Sulagym sine abonnementsløsninger?
    Vi satser på å gi deg de billigste ordinære prisene i markedet lokalt. For å få det til har vi skrellet bort det meste av unødige kostnader, uten å ha ansatte og gruppetreningstilbud, fordyrende reklamer og kampanjer eller unødige avanserte tekniske løsninger. Du får best rabatt om du trives som fast medlem og er villig til å betale totalpris forskudd og binde deg ut betalingsperioden for mnd, kvartal, halvår eller årskort. Om du ble nok fornøyd etter prøvedagen og har bestemt deg for fast medlemskap og trening, mener mange at de likegodt kan binde deg til en periode for å få beste samlerabatt. Mange liker best å betale alt på en gang, som kan gi mer oversikt og besparelser over kostnader over tid. Mange ønsker likevel å kjøpe rabattert månedspris med automatiske betalinger (Vipps) eller trekk (Visa) fordi de vil dele opp betaling i månedspris og for å slippe å måtte passe på når betalingsperioden går ut og nye gjenkjøp. Bindingstid på engsangskjøpspakker betyr i ordets forstand full bindingstid i betalingsperioden. Du betaler altså hele totalbeløpet samtidig på forskudd som et engangskjøp for medlemsperioden du har valgt. Du har angrerett på kjøp med 14 dagers angrefrist om du ikke har startet tjenesten (brukt adgang). Vi har refusjonsordninger hvor du kan få tilbakebetalt hele eller deler av beløp om du blir forhindret i å trene frem i tid. Les mer om refusjon i eget FAQ - emn
  • Tilbyr Sulagym faste rabatter til partnere, familier eller lignende ?
    Ja, vi tilbyr nå ca. -10 % rabatt for hvert tilleggsmedlem fra samme husstand (samboere) eller familiemedlemmer. Dette oppgis i bestillingsskjemaet eller sms til Sulagym 90683650 samtidig med bestilling. Det vil for samboere være naturlig å oppgi lik adresse. For familiemedlemmer vil det være nok å notere slektsbånd. Rabatten gis ved nytegning og gjenkjøp. Det er altså medlem nr. 2/3 som oppnår rabatten i husstanden.
  • Kan jeg få tilbakebetalt medlemsavgift om jeg angrer eller blir hindret i å trene på gymmet ?
    Vi viser til salgsbetingelsene hvor angrefrist og refusjonsordning blir omtalt. Kunder har angrefrist på 14 dager etter kjøp om medlemsadgang ikke er brukt. Om kunden har benyttet gymmet med bare 1 besøk kan kunden likevel søke om å bruke angreretten innen 14 dager. Kunden har i slike tilfeller ikke en juridisk rettighet. Om kunden blir klart forhindret i å trene på gymmet frem i tid kan kunden søke om å få refusjon for kommende periode de ikke kan benytte medlemsadgang/treningstilbud. Kunden må levere legeerklæring som beviser kronisk (>3 mnd) skade eller funksjonsnedsettelse med legefrarådet trening. Vi vurderer i tillegg søknad om refusjon ved mottatt legeerklæring på alvorlig ulykke, uhell, livskriser eller brå oppsigelse/arbeidsledighet og/eller fraflytting utenfor regionen. Vi ønsker å imøtekomme kunder om de får alvorlige problem. Vi vil uansett årsak trenge en legeerklæring for å gi en likeverdig kundepraksis.
  • Er chatfunksjonsen synlig og offentlig eller privat? Hvem kan se mine innlegg?
    Chatfunksjonen er bare live og privat/lukket og derfor synlig bare for deg og Sulagym. Bare du og Sulagym kan se dine spørsmål og innlegg. Chatten er i tillegg et lukket rom med live - chat, hvor du ikke får varsler eller svar på dine spørsmål/henvendelser om du forlater (din live-chat / ditt live-chat rom). Om du velger å fyle ut kontaktopplysningsskjema når du forlater chatten, hjelper det oss å vite hvem du er, som gjør at vi kan svare på din henvendelse etter at du har forlatt chatten. Vi får nemlig se dine spørsmål uten å kunne svare deg, når du har forlatt live-chatten din, som er et eget rom for bare deg. Det fremgår heller ikke hvem du er (kontaktopplysninger). Fyller du ikke ut kontaktopplysningsskjemaet uten du har fått svar på chatten, er det ingen måte vi kan finne ut hvem du er = gi deg svar på et senere tidspunkt / vite at det er du og ikke andre som får svar / spør senere. Vi oppfordrer derfor alle på live-chatten til å fylle ut kontaktopplysningsskjemaet om du ikke får svar på live-chatten før du logger av.
  • Kan vi få en bedriftsavtale med Sulagym ?
    Ja vil tilbyr allerede bedriftsavtaler til rabattert pris. Prisrabatten er fast og det gis økende rabatt for antall ansatte i samme bedrift. Vi har valgt å la kundene våre gå til sine arbeidsgivere selv med pristilbud for bedrift slik at de selv kan diskutere og vurdere tilbud og behov. Vi har foreløpig ikke valgt å forhandle om avtaler med bedrifer selv uten at det skjer gjennom våre kunder. Dette kan bli aktuelt om vi trenger å få utvidet kundemassen eller ved at det blir nok etterspurt, for å tilby lavere pris eller et mer utvidet eller lukket/privat tilbud/arrangement. Vi skreddersyr pakkepriser dersom behovet foreslår dette. Dersom du selv er ansatt eller arbeidsgiver kan du derfor få bedriftsavtale om vi kan fakturere til et organisasjonsnummer. Vi tilbyr avtale for både engangskjøp eller abonnement til bedrifter. Om du vil vite mer om bedriftsavtale ordningen er det bare å sende oss mail. Dersom du ønsker at vi skal vurdere å tilby rabattavtale for deg som fakturamottaker på vegne av din arbeidsgiver kan du sende mail.
  • Hvorfor ser jeg ikke mitt spørsmål og får svar her på FAQ - området ?
    FAQ - området er hele tiden under utvikling. Vi prøver å legge ut spørsmål og svar vi ofte får fra besøkende. Om du eller flere opplever noe som viktig å få svar på eller opplyse om til andre kunder kan du sende oss mail om dette. Vi setter veldig pris på henvendelser vi får for å bygge opp FAQ databasen.
  • Hvordan fungerer visa abonnement betalingstrekk ?
    Visa abonnement betalingsløsning håndteres av Stripe som er en velrennomert internasjonall videnkjent betalingsformidler. Når du kjøper Visa abonnement med Sulagym skjer følgende. Du betaler første trekk ved bestilling forskudd for 1 mnd. uavhengig av valgt fast startdato. Det neste trekket vil deretter bli utsatt tilsvarende perioden før valgt startdato (dvs. perioden du har ønsket å vente på oppstart). Dette for at du ikke skal bli belastet mer enn du skal, for perioden før startdato / ubenyttet adgang. Du kan sjekke dine banktrekk i nettbanken som utføres av Stripe utenlands. I betalingshistorikken din i nettbanken vil det sannsynligvis stå følgende: "FILIAL AF BANKING CIRLE S.A, LUXEMBOURG AMERIKA PLADS 38". Dersom du benytter prispakke for abonnement i kampanjeperiode vil du beholde tilbudet for perioden i ettertid, om du ikke får beskjed om annet. Du vil ikke kunne se prispakken du kjøpte på medlemssidene siden den er tatt bort når kampanjeperioden er over. Det går ikke utover prisen du har fått. Medlemsprisene kan gå opp som følge av kpi (konsumpris-indeks regulering) i takt med konsumpris økningen ellers i samfunnet. Om dette medfører økning i bankkort-trekkene dine vil du få varsel om dette i forkant så du blir i stand til å gjøre deg et veloverveid valg om fortsatt medlemskap. OBS! Viktig: Se FAQ spørsmål/svar om å "oppdatere kort" eller "kansellering" Send oss gjerne en mail om du har spørsmål knytt til noe av dette. Ha en ellers fin dag. mvh Sulagym
  • Hvorfor har mitt medlemskap blitt kansellert og hva må jeg gjøre for å oppdatere bankkort og/eller bestille medlemskap på nytt ?
    Årsaker til kansellering 1. Kortet har overskredet utløpsdato eller beløpsgrense eller saldo på konto 2. Du har oppdatert ditt Visa bankkort på medlemsssidene Dersom ovenstående 1 eller 2 eller både 1/2 skjer vil abonnemenet ditt bli kansellert. For hvert tilfelle dette skjer må du bestille abonnement på nytt. Vi beklager ulemper dette medfører på vegne av våre samarbeidspartnere. Sulagym benytter nettløsning fra Wix med integrasjon av Stripe betalingsformidler. Wix-Stripe Visa betalingsløsning fungerer slik at du blir trukket fast beløp fra ditt registrerte Visa bankkort bankkonto hver måned til fast dato. Stripe vil gjennomføre flere forsøk på betalingstrekk påfølgende dager etter første mislykkede forsøk på fast betalingsdato. Om ikke betalingen går gjennom, uansett årsak, blir abonnementet automatisk kansellert. Både vi og kunden får varsel om mislykket trekk og eventuelt påfølgende abonnement kansellering. Dersom abonnementet ditt blir kansellert etter mislykkede trekk skjer følgende: Vi vil da sende deg en sms med spørsmål om du vil fortsette som medlem. Om du vil ha fortsatt medlemskap må du bestille medlemskapet på nytt. Du betaler ikke noe ekstra (gebyr/periode/medlemskaps-pris). Dersom oppsigelse skyldes kansellering etter mislykkede betalingstrekk vil du ikke miste fordelene du har med lojalitetsprogrammet. Du vil derfor beholde samme pris du hadde før kanselleringen. Det skiller seg fra vanlig oppsigelse som fører til at fordeler med lojalitetsprogrammet opphører. Ta kontakt med oss om du har spørsmål eller trenger hjelp med dette. Det har ordnet seg for hvert tilfelle vi har hatt med berørte kunder. Sulagym 90683650
  • Hvordan sier jeg opp medlemskapet mitt ? Kan jeg si opp og restarte medlemskapet for friperioder ?
    -Vi har gjort det så enkelt som det er mulig å få til med oppsigelser. Bakgrunn er at du selvsagt skal slippe å betale for adgang du ikke vil ha eller ikke får brukt. Du sender ganske enkelt en sms eller mail til oss om oppsigelse, så ordner vi det samme dag. Dato for når oppsigelsen trer i kraft og kanselleres er avhengig av prispakken du har kjøpt. Visa abonnement har 30 dager oppsigelsesperiode, som betyr at du vil få et siste betalingstrekk etter datoen du har levert oppsigelsen. Vipps abonnement har ikke oppsigelsestid, dersom du har betalt minimum 2 måneder vipps månedsavgift totalt. Tidligere har det vært mulig med enkelte prispakker å kansellere prispakken (abonnementet) selv. Dette har vi gått bort fra og har overtatt administrasjon av oppsigelsene / kanselleringen selv, som en ekstra forsikring om at alle oppsigelser går i orden. -Du kan selvsagt si opp medlemskapet og restarte dette som du vil for å slippe kostnader i friperioder. Det er derimot ikke sikkert du vil spare på å gjøre dette på sikt om det har vært prisøkning og du har beholdt lavpris fra kampanje eller lojalitetsprogrammet. Når du restarter handler du veiledende pris.
  • Hvordan kan jeg bli medlem og få adgang til Sulagym?
    Vi har valgt å gjøre alt så enkelt som mulig. Vi har ikke betjening og du slipper å møte betjening for registering, betaling og adgang. Du ordner alt på mobil hvor du får privat app tilgang som du tar med og bruker for å låse deg inn og ut av gymmet. Vi fjernregistrerer alt for deg digitalt. Om du ønsker å prøve ut gymmet vårt gir vi deg en valgfri prøvedag gratis helt uforpliktende til noe. Du registrerer deg ved å trykke på blå knapp "få app-tilgang til gym". Fyll ut elektronisk skjema som du sender inn på pc/mobil, hvor du noterer navn, fødselsdato, adresse, epost og tlf. nummer og valgfri dato for prøvedagen. Du får aktivert app-bruker adgang begrenset til denne dagen. Din app vil etter prøvedagen ikke lenger virke da den bare er aktivert den dagen. Om du kjøper medlemskap aktiverer vi utvidet adgang på samme app-brukeren du alt har registrert for betalingsperioden. Du finner priser, vilkår og prosedyrer for medlemskap på nettsiden. Les nedenfor hvordan du går frem for å bli medlem. Du får billige medlemskap på Sulagym. For å bli medlem trykker du på den røde knappen "MEDLEMSPASS" på nettsiden. Du fyller ut elektronisk skjema, hvor du på side 2 kan velge medlemskap (dagtid/fulltid) og betalingsløsning (engangskjøp/abonnement) og betalingsform (Vipps, Visa, faktura, innskudd). Om du velger Vipps fyller du ut ditt Vipps telefonnummer, så sender vi deg betalingsforespørsel (en gang eller fast/abonnement), hvor du mottar vanlig Vipps varsel melding på din mobil. Om du velger faktura skriver du inn hvem som er fakturamottaker (deg/annen), fakturaadresse (mail/papirform) og bankkontonummer. Om du velger innbetaling i nettbank må du notere hvilket bankkontonummer du benytter. Du finner vår bankkonto for innbetaling på nettsidens forside og under konktakt oss. Uansett betalingsform bør du merke betaling med fornavn, etternavn, medlemskap (fullt pass/halvt pass+periode). Noter startdato om du ønsker utsatt oppstart (inntil 3 mnd. etter betaling) av medlemsperiode. Send gjerne SMS når du har innbetalt beløp for raskere responstid da vår bedrifts - Vipps eller vår bankavtale ikke sender oss varsel. Dersom du velger Visa trekk som engangskjøp eller faste trekk / abonnement klikker du på lenken på siste side (s.3) på innmeldingsskjemaet du fyller ut. Du blir deretter videresendt til nettsiden vår for Visa trekk hvor du velger pakken. Vi mottar varsel når du har kjøpt pakken samtidig som du mottar automatisk ordrebekreftelse fra nettløsningen vår. Du får deretter tilsendt kjøpskvittering. Ikke nøl med å sende mail om du har spørsmål, eller om du ganske enkelt foretrekker å møte oss fysisk for en gjennomgang, støtte, råd eller hjelp.
  • Hva betyr full bindingstid på Sulagym sine engangskjøpspakker og hva betyr ingen bindingstid på Sulagym sine a bonnementsløsninger?
    Vi satser på å gi deg de billigste ordinære prisene i markedet lokalt. For å få det til har vi skrellet bort alt av unødige kostnader, uten ansatte og gruppetreningstilbud og fordyrende reklame, prosjektmidler eller unødige tekniske løsninger som krever vedlikehold. Dette gjør at vi kan gi deg lavere priser om du er vil betale forskudd og binde deg til betalingsperioden for dag, uke, mnd, kvartal, halvår eller årskort. Rasjonalet er at om du egentlig har bestemt deg uansett for å være fast kunde kan du likegodt binde deg til en periode for å oppnå beste samlerabatt. Når kunder vil binde seg får vi bedre likviditet og inntjening som alt bidrar til å holde priser nede og forbedre tilbudet. Vi har allerede fått en stabil og lojal kundemasse. Bindingstid på engsangskjøpspakker betyr derfor full bindingstid i valgt betalingsperiode hvor du forskutterer totalbeløp med et engangskjøp. Vi har angrefrist og refusjonsordninger om du pådrar deg skader eller alvorlige ulykker eller rett og slett skal flytte, så kan du gi oss beskjed og få tilbakebetalt beløp med legeerklæring. Om du er usikker på trivsel, behov og bruk kan du velge en kortere periode; 1,3 eller 6 mnd. om du ikke vil binde deg til et helt år. Om du heller vil betale måned for måned med mindre beløp, kan du velge abonnement. Vi tilbyr nå faste månedsabonnement som har tilnærmet samme rabatt som pakkene med totalpris engangskjøp. Fordel med abonnement er at du slipper å passe på om du har betalt/ gyldig adgang og du deler opp prisen i småbeløp og får full fleksibilitet uten bindingstid. Om du ikke trenger abonnement i perioder kan du velge vipps abonnement, slik at du i perioder kan fryse eller si opp abonnement i perioder du ikke trener. Vi krever heller ingen gebyr. Vi tror at du samlet sett sparer penger på å velge Sulagym da vi ikke har gebyrer og tilbyr faste lave ordinære priser. Alternativet hos de aller fleste gym er å tilby lokketilbud i en begrenset periode med billig inngang før det tilkommer gebyrer og prisøkning i en bindingsperiode. Kampanjeperioder med lave priser ved ulike gym betyr i tillegg mye ansamlinger med mye folk, som betyr mye kø og trafikk med stadig stress og forstyrrelser, som gir en heller dårlig kundeopplevelse. Hos oss har vi valgt å tilby ulike betalingsløsninger for å kunne skreddersy tilbud og betaling til ulike behov og fleksible valgmuligheter for kunder. Hva gjelder ingen bindingstid for abonnement betyr det nettopp det i ordets rette forstand. Velger du f.eks. Vipps faste beløp mottar du ganske så enkelt ny Vipps forespørsel samme dato hver måned. Dersom du ikke betaler Vipps en måned mottar du ikke flere varsler og kan velge når du vil starte Vipps abonnement og reaktivere adgangen på nytt. Du betaler selvsagt ikke gebyr. Om du velger Vipps abonnement forplikter du deg bare til å betale de 2 første månedene. Dersom du har stått over en måned eller mer med betaling av Vipps abonnement må du hver gang sende oss en sms om ny betaling da vi ikke mottar noe sms varsel om Vipps betaling.
  • Hvordan fungerer drop - in kjøp ved Sulagym 1.0?
    For raskest adgang handler du drop-in med vipps 707926 og sender sms til vårt tlf. nr. 90683650. Vi behandler hvert kjøp manuelt. Du får tilsendt dør adgangskode som bare er til personlig bruk. Det er ikke tillatt å ta med seg andre inn på egen adgang. Viktig! Husk alltid å skrive SMS for hvert kjøp med drop-in. Noter drop-in kjøp og noter navn, epost og adresse og dato / periode du ønsker adgang. Vi kan ikke se kontaktopplysningene dine i vipps bedrift portalen. Dette betyr at vi ikke klarer å kontakte deg om du ikke har sendt oss SMS på nr. 90683650. Vi får heller ikke noe varsel med vipps om at du har betalt da det ikke tilbys med vipps bedrift løsning. Du må kjøpe drop-in minimum 1 time før du vil trene da vi behandler hvert kjøp manuelt. Sender du oss SMS har vi ditt telefonnummer som gjør at vi kan gi deg adgang. Du kan også handle drop-in ved å scanne QR-kode på gymmet (besøksstedet). Fordelen med å scanne QR-kode er at vi får varsel om bestilling/betaling gjennom nettløsningen vår. Vi behandler også kjøp med QR-kode manuelt, noe som betyr at vi anbefaler at du handler drop-in før du ankommer stedet.
  • Hva kan hjelpe om jeg har tekniske problem med å få adgang med dør-appen?
    Det har vært noen tilfeller hvor noen har vansker med å få eller å beholde adgang med appen. Vi har siden oppstart 13.november -21 fått mer innsikt og erfaring med appen slik at det nå har blitt et mer sjeldent problem. Vi har nå fått svar og løsning på det meste. Vi har hatt dialog underveis med Danalock. Om du likevel opplever at du har problem med appen, kan du være trygg på at vi vil fortsette å hjelpe deg til det har løst seg med adgang, hvor enkelte har foretrukket å begrense eller avvente teknisk hjelp med lån av privat nøkkel. Vi ønsker helst at du ber om hjelp om du får problemer da vi både ønsker å hjelpe deg, så du opplever å ha samme tilbud og løsning som de andre, men også fordi bruk av fysisk nøkkel over tid kan gi slitasje på elektronisk dørlås. -Danalock type V3 (Bluetooth/ikke Wifi) -Kompatibel med de aller, aller fleste mobil modeller og mobilabonnement The phone must support BLE – Bluetooth low energy. Compatible iOS devices: The Danalock app is compatible with all iPhones and iPads running iOS 12.4 and up. Compatible Android Devices: The Danalock app is compatible with all recent Android phones and tablets, running Android OS version 6.0.1 (Marshmallow) and up. Lollipop (Android 5.0) is also supported but may have some delays on the Bluetooth communication. If you buy a new smartphone, just download the Danalock app and log in with your existing user profile. Phones with known issues: Samsung Galaxy A40 (Android 10) – Issue is being investigated. -Se også Danalocks egen feilsøking nettside: https://danalock.com/faq/faq-danalock-v3 -Våre erfaringer. Dersom du opplever problem med adgangen kan du følge følgende feilsøking. Listen vil bli løpende oppdatert etterhvert som vi får erfaring og kjente tilfeller. - Om du har inkompatibel mobil kan du bruke en annen mobil du har liggende eller får låne av noen fast. Du kan f.eks. bytte sim-kort til reserve-mobilen du vil bruke på Sulagym dør appen og så ta det ut etter du har fått lastet ned appen på den med wi-fi eller mobildata fra simkortet du brukte fra din primærtelefon for å registrere appen (app-bruker+last ned app) fra lenkene i invitasjonsmail. - Noen kontantkort virker å ha problem eller begrensinger for app-aktivering - Noen utelandske mobiler / abonnementer / mobilinnstillinger har noen sperrer. - Mange har ikke fulgt mottatt Sulagym SMS app-registreringsinstruks i detalj. Vi ser f.eks. at mange ikke har godtatt alle innstillingsforespørsler ved installering - Appen viser ikke ikon for opplåsing (grønn) eller låsing (rød) - Appen viser/sier "unable to find / pair lock" (dørlås heter "Sulagym lås") Feilsøkingstrinn Generelt: Du må ha bluetooth aktivert på mobilen og gå inn på Danalock-appen. Det skal ikke være nødvendig å søke etter låsen da Danalock har automatisk søk. Spesifikt: 1. Gå inn på appen. Trykk "refresh" / "oppdater nøkler" under innstillinger. 2. Under innstillinger -->"invitations" /"invitasjoner": Om det står 1 = Klikk (godtar) 3. Prøv å følg Danalock mail invitasjon på nytt og følg SMS registreringsinstruks 4. Gå inn på mobilens innstillinger. Trykk på "App innstillinger" og se om du må godta bruk av bluetooth / posisjon / sikkerhet (øvrig), eller oppheve brannmur 5. Om ikke noe av dette hjelper så ikke fortvil. Det pleier da å hjelpe å sende oss SMS hvor du ber om å få ny Danalock mailinvitasjon. Da må du avinstallere først Danalock appen, før du installerer den på nytt. Det kan hende du må opprette ny mailadresse (ny hotmail eller gmail adresse tar bare 2 min) for å unngå det blir brukerkonflikt med den tidligere registrerte mailadressen du har brukt før. 6. Om ikke selv noe av dette hjelper så hjelper det ofte å bruke annen mobil du har liggende eller får låne til fast bruk på Sulagym da problemet følger mobilen. 7. Om ikke engang det hjelper kan du sende oss sms og be om snarlig møte. Vi vil heller at du maser for mye enn for lite da vi ikke vil du skal bli usikker/misfornøyd, noe de fleste vil bli om du har fulgt trinnene og vært så tålmodig/utholdende. Vi vil i tillegg lære hvilke ukjente problem og problemstillinger der kan være som vi må hjelpe deg med, for å være sikker på vi kjenner alle problem for å kunne være til hjelp for alle våre kunder inklusiv deg, noe vi legger vår stolthet i er nødvendig. Ta derfor etter du har prøvd steg 7 kontakt med oss per sms eller ring på telefon. Vårt nummer er altså 90683650. Mail: sulagym@hotmail.com . Er vi opptatt gir vi beskjed og avtaler et helt snarlig møte. Er vi unntaksvis bortreist tar vi det på tlf.
Logo liggende10241024_1.jpg
bottom of page